Verassings etentje - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Renske Os - WaarBenJij.nu Verassings etentje - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Renske Os - WaarBenJij.nu

Verassings etentje

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

01 Juli 2014 | Nederland, Geldermalsen

Hoi allemaal,

Hier alvast mijn eerste verhaaltje op mijn blog! Kunnen jullie allemaal een beetje mee genieten van al mijn voorbereidingen.

Ik zat vandaag lekker rustig op de bank voetbal te kijken, komen Annemarie, Anne en Arjan ineens de oprit opgereden en nemen mij geblinddoekt mee... Na een half uur gereden te hebben ofzo mag eindelijk mijn blinddoek af en staan daar allemaal vriendjes en vriendinnetjes als verassing op mij te wachten!! Met zijn allen heerlijk gegeten bij de wok in Wadenoijen (normaal gesproken vanaf mijn huis 5 min rijden...) Super lief!!!

Morgen samen met papa naar Düsseldorf rijden om alle spullen af te geven voor het aanvragen van mijn visum.

Vrijdag een feest voor al mijn vrienden en zaterdag voor de familie!

Het komt nu wel echt allemaal dichterbij! Nog 53 dagen en dan ben ik nu hopelijk in Canada aangekomen!!! Maar gelukkig eerst nog even wat tijd hier door brengen met iedereen en nog 2 leukevakanties!

Veel lees plezier alvast met al mijn verhalen aankomend jaar!

xxxx Renske

• 02 Juli 2014 - 00:52

Mama:

Hoi Renske,
    Wat een super leuke verrassing hadden ze voor je bedacht!