first experience with Fanni - Reisverslag uit Prince George, Canada van Renske Os - WaarBenJij.nu first experience with Fanni - Reisverslag uit Prince George, Canada van Renske Os - WaarBenJij.nu

first experience with Fanni

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

02 September 2014 | Canada, Prince George

Woensdag (27-08) kwam eindelijk Fanni aan!! Hebben haar om 1 uur van het vliegveld gehaald. Daarna samen haar kamer ingericht zodat ze zich snel thuis zou voelen. Fanni en ik zijn later op de dag nog naar een supermarkt gelopen en een 1 dollar store en nog meer kleinere winkeltjes! De kleinzoon van Debbie en Al komt hier elke woensdag en blijft dan slapen en gaat donderdag ochtend weer weg. Zijn neefje kwam 's middags hier nog spelen, ze gingen een Starwash vliegtuig bouwen alleen lukte het niet zo goed. Dus heb ik ze geholpen, was gezellig en leuk om te doen!

Donderdag zijn we naar een kantoor geweest om ons aan te melden dat we hier naar school gaan. En daarna samen met een andere exchange student (kristian) naar the mall geweest en hebben daar geluncht en geshopt!:)

Vrijdag was ik wat ziek dus hebben we lekker uitgeslapen. 's Middags zijn we richting de school gegaan om onze vakken door te geven! We hebben ook meteen een rondleiding door de school gekregen omdat we er om vroegen. Er zijn nog geen leraren op school i.v.m de staking. We weten ook nog steeds niet wanneer school gaat beginnen. Aankomende week in ieder geval nog niet, we hopen volgende week. De school lijkt echt net een film! De grootte kluisjes, de lange gangen, de gymzalen en de eet plek... Echt vet!
De vakken die ik heb gekozen zijn: English (grade 12), Biology (grade 12), Visual arts: Media arts (photo) (grade 11), BA culinairy arts (grade 11A), Psychology (grade 11), Pre calculus (grade 11), Introductionary Spanish(grade 11) en Spanish (grade 11)!
Vrijdag avond hebben ik samen met Al en Fanni film gekeken beneden (Lambada and Despicable me 2).

Zaterdag hebben we niet zo heel veel gedaan. Downtown wat boodschappen gedaan met Fanni en Debbie. En 's Avonds hebben Fanni, Al en ik Frozen gekeken! Vond Al trouwens heel leuk... haha

Zondag hebben we net zoals zaterdag niet zoveel gedaan. Ik heb met Debbie en Al koffie gedronken bij Tim hortons met een vriend van hun.

Vandaag (Maandag) hebben we boodschappen gedaan omdat morgen er allemaal exchange students komen. Debbie is een area Representive dus z wil even kennis met der students maken.

Morgen willen Fanni en ik gaan zwemmen! Shecana heeft voor woensdag, donderdag en vrijdag een dag van 9 tot 3 voor ons georganiseerd. Iets met leadership, meer weten we niet. Dus dat is de planning voor de rest van de week so far!

Fanni en ik kunnen het super goed vinden en hebben veel lol samen! Dus daar ben ik erg blij mee! :)

  • 02 September 2014 - 08:32

    Papa:

    Leuke en ook leerzame vakken. Hoop voor jou ook dat de school gauw begint. Anders verveel je je zo:)

  • 02 September 2014 - 20:48

    Jitske:

    Klinkt goed Rensie, fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en goed kunt vinden met Fanni (mijn vervangster :P) Ik ben benieuwd naar hoe je vakken zullen zijn en wat je precies zal gaan doen! Pre calculus was het vak met moeilijke wiskunde toch?
    Kwamen die uitwisselings studenten bij jullie thuis en heb jij ze ook ontmoet?
    Wie is Tim Hortons?

    Ben je ergens buiten gaan zwemmen of in een binnenzwembad? Het weer is lekker bij jullie toch?

    Veel plezier deze week en hopelijk beginnen je lessen snel en ben je helemaal beter!
    Liefs xx Jits <3

  • 04 September 2014 - 08:56

    Mama:

    Mooi dat het goed klikt met Fanni! Veel plezier de komende dagen met het programma van Shecana! We horen hopelijk wel weer hoe het gewest is! liefs en knuffel van mama

  • 04 September 2014 - 19:17

    Neefie!:

    Hey, ik zie nu pas dat je weer wat geschreven hebt. Hoe ziet een starwash vliegtuig eruit? Is dat een hele schone Starwars versie? Hopen dat school snel begint. Anders kom je maar gewoon een terug naar NL...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Prince George

Renske

Ik ga voor 10 maanden naar Canada! Ik zal hier zo vaak mogelijk voor jullie een berichtje plaatsen dat jullie kunnen lezen hoe mijn leven is en wat ik allemaal (voor leuke) dingen doe!!!! xkus

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 5347

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 01 Juli 2015

Prince George, Canada

Landen bezocht: